mandelnova

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Nathalie Rudolfsson - 13 oktober 2014 14:37

Tiden flyger förbi och det känns inte så längsen man satt i köket tidigt på morgonen innan jobbet och väntade på att graviditetstestet skulle visa positivt eller inte. Hur jag inte vågade kolla utan N fick göra det och han log, som han log. Ändå vågade jag inte tro att det var sant. Jag frågade vad det visade och han skrattade bara och sa 'vad tror du' men jag kunde ändå inte ta in det. N åkte ner till macken på nortstrand vid kl 6 på morgonen och köpte tre test till, bara för att vara på den säkra sidan. Alla visade självklart samma plus, men ändå tog det lång tid innan vi förstod att jag faktiskt var gravid.

Och nu sitter jag här och tänker tillbaka, 16 dagar kvar tills lilla du är beräknad. Och du är så efterlängtad lilla vän!

Ovido - Quiz & Flashcards