mandelnova

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Nathalie Rudolfsson - 4 oktober 2014 03:26

Vaknar vid 02 varje natt nu, ikväll var det halsbränna och kramp i foten som väckte mig. Åh du underbara graviditet. Jag längtar tills den lilla väcker mig istället.

Tänk vad alla tankar riktas mot magen, allt handlar bara om henne och jag kan inte sluta att längta. Kärleken är så oändligt stor redan nu.

Idag har dagen bestått av pyssel hemma, vi har planterat blommor på balkongen, fått in nya tvättmaskinen och min underbara N skruvade även ihop spjälsängen. Det är så mysigt att boa, fixa och dola här hemma tillsammans. Imorgon ska vaggan jag köpte häromdagen målas. Vi sysselsätter oss bra.
Jag är galet kär och otroligt lycklig.

Det känns så fint att få skapa en familj tillsammans.

Ovido - Quiz & Flashcards