mandelnova

Alla inlägg under februari 2013

Av Nathalie Rudolfsson - 25 februari 2013 09:53

Väckarklockan ringer vid 08.00 och jag vaknar av att Texas kryper upp och väcker liv i mig med sina dregliga pussar. Så jag kliver upp, tänker idag är början på mitt nya liv. Nu är det dags att sluta tycka synd om sig själv, ändra det jag vill ändra och ta tag i mig själv. Så jag startar dagen med att koka kaffe, göra smoothie och ta en promenad. Så godmorgon måndag och världen, idag är du min!

Av Nathalie Rudolfsson - 4 februari 2013 20:53

jag tänder ljus, sätter mig i köket och försöker finna den där känslan igen,

glöden för ord, meningar, foton, drömmar, ögonblick.  

men hittar ingenting just nu, det är tomt.

som att jag tömt hela min bröstkorg på alla känslor

.Jag är i något tillstånd där jag varken orkar hitta energin eller viljan att kliva ur min mjukisdress, ta med mig kameran och hitta ögonblick att föreviga, kanske är det just så att vintern tagit ut sin rätt och raderat allt jag brukade brinna för. Att jag blivit lat och bekväm. så imorgon kanske första steget borde vara att hitta ett ögonblick att fånga i svartvitt , köpa take away kaffe och hitta en känsla där i snön, lite inspiritation att komma tillbaka till mitt rätta jag.

magic

    

Presentation


en liten bit av mig, mitt hjärta, familjen, känslorna.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards