mandelnova

Alla inlägg under mars 2012

Av Nathalie Rudolfsson - 2 mars 2012 07:33

        


  det är mars nu tänker jag och räknar på fingrarna hur många månader det är kvar till juli.

Och jag målar upp en bild i huvudet hur dagen kommer bli, men får aldrig till det fullständigt, det är för stort för att ta in. så jag sätter mig med planeringsboken, bockar av färdiga uppgifter och synar de måsten som är kvar.

lyckligajuli börjar närma sig och jag kan inte känna mig mer tillfreds med mitt liv just nu.


Veckan har spenderats på jobbahäckenavdigvis. och jag har låtit dagarna ta mig med storm precis som vårsol och jobbarkompisar har gjort. jag har skrattat och svurit, varit sliten och trött. men veckan har ändå varit underbar.


Så idag är det fredag och jag lyssnar på bandit rock efter att morgonen bjudit på promenad med diva till mamma på snabbkaffe. så jag tänkte börja med städning och sen träffa fröken J för kaffe och mys.

underbara underbara fredag, idag tycker jag vi ska behandla varandra väl du och jag.



magic

    

Presentation


en liten bit av mig, mitt hjärta, familjen, känslorna.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards