mandelnova

Alla inlägg under januari 2014

Av Nathalie Rudolfsson - 27 januari 2014 07:51

Där kom allt tillbaka, som att förflytta sig bakåt. Det var ju det jag kämpat så för att komma ifrån, de där känslorna som är så duktiga på att äta upp allt inifrån och ut. Hjärtat känns tungt och jag vill bara dra täcket över huvudet, somna om igen.

Men jag tar istället en tidigare buss till jobbet, lyssnar på Veronica Maggio som blivit lite som min nya Melissa Horn, lindar om hjärtat lite, får det att kännas lite lättare.

Jag måste bara vända på dagen, göra den till en bra dag. säga ' hej, vi ska bli varandras vänner du och jag'
Sätta hjärtat i rätt rytm igen och rycka upp sig.

Av Nathalie Rudolfsson - 8 januari 2014 22:53

Och jag har tydligen tappat allt med vad skrivande heter. Men jag välkomnar 2014 med öppna armar. Hoppas att det här året kan kallas mitt år, vårt år. För hur fint 2013 än var så har det varit ett känslosamt uppbrytande och tufft år. Och alla känslor som krigat i mitt bröst har tagit all min energi. Men som alltid klarar jag mig igenom det med min N vid min sida. Tillsammans kommer vi få 2014 att bli vårt år.

Jag inleder mitt nya år med detox, nikotin tuggummin och hopp.

magic

    

Presentation


en liten bit av mig, mitt hjärta, familjen, känslorna.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards