mandelnova

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Nathalie Rudolfsson - 1 november 2014 20:05

Nu börjar jag bli otålig. Jag har bara gått tre dagar över tiden och jag vet att det är vanligt att gå över, men denna väntan är olidlig. Just nu känns det som att hon aldrig kommer att komma ut.

Hur mår jag då!? Jo ganska bra, magen är extremt stor och slutar aldrig att växa tror jag, känseln mitt på magen runt naveln är som bortblåst. Det känns lite som att ta på en lösmage. Läste att det tydligen är känselnerver som inte riktigt hänger med när det växer så fort, obehagligt är det i alla fall. Magen har även sjunkit en del och jag har även lite förvärkar och sammandragningar men annars har jag inga känningar alls.

jag hade ju hoppats på att få en liten oktobertjej men nu blir det en liten novemberfröken istället och det går lika bra det. Nu är det bara att vänta och se men hon är ju här inom tre veckor i alla fall. Så oavsett hur många dagar jag går över är hon i alla fall snart här.











Det är inte bara mamma och pappa som längtar efter dig, även morbror hampus väntar på att du ska komma ut nu älskade barn

magic

    

Presentation


en liten bit av mig, mitt hjärta, familjen, känslorna.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards