mandelnova

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Nathalie Rudolfsson - 9 september 2011 10:30

'ibland känns det som att hjärta sitter utanpå bröstkorgen,

slår så hårt att det spricker i kanterna'


G O D M O R G O N  F R E D A G!!


Har bestämt mig för att börja skriva igen, om så bara ett ord om dagen, så ändå ett ord. Ta tag i mig själv och mitt hjärta. Det är alltid så, hösten är min bästa, jag börjar leva då. Luften, färgerna,stickade tröjjor, hattar. you name it.

Det är som att jag får en aha upplevelse varje höst och börjar leva på nytt. 

Jag börjar dagen med positivt tänkande, spelar musiken som får mig att andas lättare, gör mitt kaffe, sätter mig på balkongen,  läser dagens visdomsord och planerar in måsten i kalendern. Om jag börjar dagen med bra tankar så är det så mycket lättare med de sakerna som tar emot.

Dagens visdomsord ur 'the secret' börjar sakta men säkert att sätta sig fast. Blir töntigt manisk, men för varje dag jag vänder blad, läser, så märker jag en skillnad, hur jag kan få ut så mycket mer av mitt eget liv bara man ändrar på en sån liten sak som sitt eget tänkande och bemötande.

Och så har jag min älskade S, som alltid får mitt hjärta att slå lite hårdare, hon om någon kan ge mig positiv energi.


Dags att väcka min sjuka man, leta festlokaler och sen göra sig klar för ännu en jobbkväll.


    

  

Tidigare månad - Senare månad

magic

    

Presentation


en liten bit av mig, mitt hjärta, familjen, känslorna.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards