mandelnova

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Nathalie Rudolfsson - 13 januari 2015 12:47

Tiden går så otroligt fort och lilla M blir redan två månader på torsdag. Älskade lilla barn, hon vill nu bara sitta, stå och suga på händerna. Vart tog min lilla spädis vägen!? Tycker inte det var längsen hon bara ville ligga i famnen och sova. Men den här tiden är så himla rolig och jag tar vara på varenda vaken sekund. Hon ler och 'pratar', har en vilja som få och ett temperament utan dess like. Hon vet vad hon vill den där lilla fröken.

Jag då, det går jättebra att äta enligt lchf och Katrins bok "dags att bli smal' är så himla bra och jag har inte fuskat en enda gång. Men promenaderna blir det få av då det är blankis mest överallt. Ge mig vår nu, jag vill kunna gå i skinnjacka och jeans!. Men bara halkan försvinner ska vi komma ut jag och M, då ska vi gå hela tiden.

Tidigare månad - Senare månad

magic

    

Presentation


en liten bit av mig, mitt hjärta, familjen, känslorna.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards