mandelnova

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Nathalie Rudolfsson - 6 januari 2015 21:30

Vaknade upp imorse och insåg att min förkylning tagit omtag, det är nu över en vecka sen jag blev dålig men det vill inte riktigt bryta ut ordentligt. Jag har inte tid att vara sjuk! Och sen är det näst intill omöjligt att återhämta sig när sömnbristen är ett faktum (och jag är jävligt dålig på att vila när lilla M sover) jag vill hinna med så mycket och dagarna känns så korta. Men idag fick jag iaf träffa Lilie och hon träffa lilla M för första gången. Jag hann även med en kort promenad men sen gav kroppen upp. Förkylning och omställningen av att inte äta några kolhydrater tar ut sin rätt på min kropp och jag är helt slut. Lyxade iaf till det med jordgubbar och vispgrädde när sötsuget smög sig på under kvällen.

Nej nu vill jag bli frisk så jag kan börja motionera på riktigt. Peppa peppa!

Tidigare månad - Senare månad

magic

    

Presentation


en liten bit av mig, mitt hjärta, familjen, känslorna.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards